SNELLE ZORG VOOR VEILIGHEID EN DIGITALE AFWIKKELING
Bij Glasservice Emmery gaat het om schadeherstel waarbij veiligheid van de betreffende omgeving voorop staat. Onze service is volledig gericht op een zo snel mogelijke levering en plaatsing van glas bij schade, waarbij wij ook de schadeafwikkeling voor onze rekening nemen. We werken voor bijna alle verzekeringsmaatschappijen in Nederland, terwijl particulieren ook zelf hun glasschade bij Glasservice Emmery kunnen melden. Voor wie dat wenst regelen we dan ook de verdere afwikkeling met de verzekeringsmaatschappij.
Schademelding
Een schademelding verwerken wij direct in de speciaal daarvoor bestemde APP waardoor snel de juiste personen in actie komen en we tegelijkertijd zorgen voor papierloze digitale dossieropbouw. Dit biedt de snelheid bij plaatsing en afwikkeling die wenselijk is en voorkomt administratieve fouten zoals onjuiste afmetingen. Zo bent u snel van uw schade af.
Tot onze klanten behoren vooral partijen waarbij het waarborgen van de veiligheid van groot belang is. Het gaat hier bijvoorbeeld om ruim 600 scholen in Rotterdam en verschillende instellingen in de gezondheidszorg. Ook grotere landelijke organisaties als ING en HEMA maken gebruik van onze service. Natuurlijk is Glasservice Emmery er voor iedereen; alle soorten bedrijven, organisaties en particulieren.
24-uur service
Glasservice Emmery is bij spoed 24 uur per dag bereikbaar. Bijvoorbeeld bij het ontstaan van een gevaarlijke situatie. Binnen 1 uur na de schademelding zijn we aanwezig om de schade op te meten. Vaak kan de schade direct gemaakt worden met glas uit onze eigen voorraad. Hebben wij niet het juiste glas in huis dan zorgen we voor een noodoplossing zodat de situatie ter plekke veilig gemaakt wordt.
Heeft u vragen of wilt u een schade melden?